Verbouwen – voor en na

Ondertussen is het al meer dan 2 jaar geleden dat ik mijn huisje in Hasselt kocht. Een rijhuisje waar nog wel heel wat werk aan was. In oktober 2013 begonnen we met het dak en anderhalf jaar later, in maart van dit jaar, was alles klaar. Tijdens die verbouwingen woonde ik steeds in mijn huisje, dus ik heb heel wat stof gevreten en het was af en toe doorbijten, maar al dat harde werk (en bloed en tranen) leverde wel resultaat op. Kijk maar even mee naar de voor en na foto’s.
voor-na1 voor-na2voor-na11 voor-na6voor-na5voor-na9voor-na10voor-na3voor-na4voor-na7 voor-na8Voor het interieur heb ik me laten inspireren door de Scandinavische stijl. Een neutrale basis met witte muren en een lichte houten vloer. Een mix van oude en nieuwe meubels en kleurrijke accessoires, groene planten en houten accenten voor een natuurlijke toets.
Natuurlijk is dit nog maar het begin, de basis is er, die, als het budget het toelaat, nog zal aangevuld worden met nieuwe meubels en accessoires. Een interieur is sowieso altijd een work in progress dat met de seizoenen aangepast kan worden.

5 thoughts on “Verbouwen – voor en na

Een reactie is altijd leuk

