Kerstkaartjes en labels

Ah, Kerst. Om de een of andere reden krijg ik in augustus al zin in de kerstperiode.Waarschijnlijk omdat je dan terug komt van vakantie en dat gewoon het volgende is om naar af te tellen, ook al is het nog 30 graden buiten.
Ik moet me dan ook een beetje inhouden om nog niet alles te versieren in huis. Wat lichtjes hier en daar kunnen natuurlijk wel al, want we moeten het nu eenmaal wat gezelliger maken binnen tijdens de donkere herfstavonden.

Maar wat ik wel al kan doen, tijdens het aftellen, is knutselen voor Kerstmis. Als je iets wilt verkopen moet je er nu eenmaal op tijd bij zijn. Zo verkocht ik een maand geleden al 60 kerstkaartjes via Etsy aan een Amerikaanse, woehoe!

Zo zijn de kerstkaartjes die ik vorig jaar maakte nog steeds bestelbaar voor alle geïnteresseerden. Je kan ze via mijn Etsy -shop bestellen, maar je kan ze ook via mail (huisjevanpapier@gmail.com) bestellen! Ze zijn verkrijgbaar in sets van 3 kaartjes – voor 4 euro per set.

De andere kaartjes zijn apart verkrijgbaar voor 1 euro per stuk (enveloppe inbegrepen)!

Er werden ook al verschillende kerstlabeltjes geknutseld. Ideaal om je pakjes te versieren en er iets unieks van te maken. Uit craftpapier of donkerblauw/zilver papier, bestempeld, beschilderd of beschreven,… allemaal voorzien van een touwtje en een blanco achterkant.
Hierbij ook wat inspiratie hoe je ze kan gebruiken bij het pakjes inpakken.

Via  de Etsy -shop  zijn ze bestelbaar per set van 10. Maar als je rechtstreeks via mail bestelt, kan je eender welke combinatie bestellen! 10 stuks van dezelfde, 5 verschillende, 2 van die – 3 van die,…aan een halve euro per labeltje. En vanaf 10 stuks voor maar 40 cent per stuk!

Ondertussen werk ik nog verder aan enkele handgemaakte kerstkaarten, versierd met mooie geschreven teksten. En waarschijnlijk ga ik me ook nog even uitleven met witte klei om hangers te maken voor in de kerstboom.

Kom dus zeker binnenkort nog eens terug kijken als je nog inspiratie zoekt voor je kerstboom. Tot de volgende!

 

 

Een reactie is altijd leuk

