Wat groen in huis voor Pasen

Volgende week is het al Pasen, ook al laat het weer dat momenteel niet echt zien. Ik trok dit weekend de natuur in (of eerder naar het parkje hier in de buurt), op zoek naar enkele krultakken voor een paasboom. En een tussenstop bij de Hema leverde ook nog wat mini-cactusjes en een nieuwe stolp op. Genoeg leuks om een leuke compositie te maken op mijn nieuw tv-meubel.
DSC_0802 (2)
Ik maakte een compositie met enkele fotokaders (waarvan de grote nog opgevuld moet worden, maar daar moet je maar even over kijken), mijn twee stolpen, een circusletter, de cactusjes en een vaas met de paastakken en enkele andere takken die al in bloei stonden.

Mijn tv-meubel is trouwens nog niet helemaal klaar om zich in vol ornaat aan jullie te tonen, want de deurtjes waren op in de Ikea. Volgende week nog eens terug dus, om het volledig af te werken.

Op mijn salontafeltje kwamen nog wat paasbloemen en een vetplantje, tussen de vaasjes van de Hema.

Op de eettafel een plantje op twee opdienbladen in frisse pastelkleurtjes (van de Flying Tiger) en op de keuken nog een bloemstukje, gemaakt door de mama.

Daar word je toch automatisch vrolijk van, van al die frisse kleurtjes in huis. Nu maar hopen dat de zon zich ook nog terug laat zien en dan is de lente helemaal vertrokken! 

2 thoughts on “Wat groen in huis voor Pasen

Een reactie is altijd leuk

